Kauppakeskukset
Suomessa on yli sata kauppakeskusta. Kauppakeskuksien tarjonta ja tilasuunnittelu on muuttunut viime vuosien aikana paljon. Nykyajan kauppakeskusten avainsana on elämyksellisyys, ja kuluttajat hakeutuvat keskuksiin, joissa on paljon kahviloita, ravintoloita ja joissa voit harrastaa vaikka keilausta tai käydä elokuvissa. Kilpailu eri kauppakeskusten välillä on kovaa. Nykyajan uudet digitaaliset mahdollisuudet ja ostotapahtumaa stimuloivat ärsykkeet lisäävät keskusten kävijämääriä ja sitä kautta tietysti myyntiä eri liikkeissä. Sectoolsin tarjoaman kävijälaskennan ja -analytiikan avulla saadaan mitattua keskusten kävijävirtoja ja analysoitua sukupuoli- ja ikärakennetta. Näiden tietojen perusteella on helpompi suunnitella uusia tarkemmin kohdennettuja mainoskampanjoita kuluttajille.
Pyydä tarjous
Lähettämällä lomakkeen hyväksyt, että henkilötietojasi käsitellään SecToolsin tietosuojakäytännön mukaisesti.